Projektek, szolgáltatások

Szolgáltatások

Csoportos szorongásoldás és EQ fejlesztés

Szenzoros integrációs terápia (DSZIT)

Online és személyes Szülői konzultáció

Főbb projektek

Csoportos szorongásoldás és EQ fejlesztés

Szenzoros integrációs terápia (DSZIT)

Online és személyes szülői konzultáció

Kalandozás az érzelmek tengerén

Sok kisiskolás küzd azzal az érzéssel, hogy nem elég ügyes vagy okos, ami az önbizalomhiányt és az iskolai teljesítménnyel kapcsolatos félelmeket csak tovább fokozza. Emellett a túlhajszolt napirend is belső feszültségekhez vezethet, hiszen a gyermekek mentálisan könnyebben kimerülnek. A technológiai eszközök és a gyorsan változó környezet hatalmas ingerterhelést jelenthet számukra; a túlzott vizuális és hanghatások gyakran feldolgozatlanok számukra a nap végén, ami szintén stresszt okozhat.

🌩️De hogyan tud egy kisgyerek megküzdeni a stresszel, hogyan tanulhatja meg kezelni az érzelmeit? Egy támogató, biztonságos közeg erre nagy segítség lehet. 💫🤍

⛵️A Kalandozás az érzelmek tengerén című foglalkozássorozat célja, hogy a gyerekek olyan eszközökkel és élményekkel gazdagodjanak, amelyeknek köszönhetően a lelki egyensúlyuk és önértékelésük erősödik, így magabiztosabban, kiegyensúlyozottabban nézhetnek szembe a mindennapok kihívásaival.

🌟A program során a gyerekek különböző stresszoldó és tanulássegítő technikákkal ismerkedhetnek meg:

🌟A program után a résztvevők:

10 alkalom, 10 téma (10x2-2,5 óra):

Olvasd el bejegyzésemet a szorongás kezelésével kapcsolatban:

🌟 A helyek száma korlátozott, minimum 4 fővel indul a csoport! Maximum létszám 8 fő 🌟

A jelentkezők kiválasztása egy űrlap kitöltése után, előleg befizetéssel és a csoportdinamika figyelembevételével történik.
Minimum 4 résztvevővel indul a csoport.

DSZIT (Dinamikus szenzoros integrációs terápia)

A szenzoros feldolgozás azt a folyamatot jelenti, amely során az agyunk beérkező ingereket érzékel a különböző csatornákon keresztül, feldolgoz és válaszokat generál rájuk. Ez az alapja minden mozgásos, kognitív és érzelmi működésünknek. 

A DSZIT egy nondirektív szemléletű, komplex terápiás módszer, amelynek középpontjában a gyerek áll. Elsődleges célja ennek a mozgásalapú terápiának az érzékszervi és mozgásos rendszer integrációjának elősegítése, az idegrendszeri érés, valamint az érzelmek és a személyiség harmonikus fejlődésének támogatása. A terapeuta a gyerekre hangolódva, ötleteit meghallgatva, reakcióit monitorozva kínál fel különböző eszközöket, épít be új elemeket a terápiás folyamatba. Mindez játékos, élményszerű formában történik, hogy a gyermek természetes kíváncsiságára és belső motivációjára építve segítse fejlődését.

Miből ismerhető fel a DSZIT?

  • A bordásfal lehet hegy vagy világítótorony. 
  • A tojásfotel lehet űrhajó vagy házikó.🚀
  • A labdamedence lehet fészek.🪺
  • A forgó tölcsér lehet csigaház, ahol a gyerek játék közben dolgozhatja fel az elmaradt csigaház-gyűjtés élményét. 🐌
  • A hinta lehet hajó, repülő vagy akár kastély. ⛵️
  • Az alagút lehet barlang vagy csatorna, ahol a taktilis eszközök is helyet kaphatnak. 🐻
  • Itt az eszközök nemcsak játékok, hanem az idegrendszer érését támogató eszközök is egyben.
  • A gyerek megkapja a fejlődéséhez szükséges ingereket, miközben saját élményei és fantáziája révén a terapeuta kísérésével aktívan alakítja a folyamatot.